مقالات آرشیو خبر ها
سایه کونته یا انتظار کونته ؟

سایه کونته یا انتظار کونته ؟

حتی اگر تیم ات را در بدترین شرایط ممکن به جایی برسانی که حالا برای فتح اسکودتو امید و انگیزه ای دارد هرگز نمی توانی از انتقادهای تند هواداران و البته ابهامات آینده کاری ات در امان بمانی، چون اینجا یوونتوس است، باشگاهی با قدمت بسیار و فلسفه ای خاص خودش.

 

مکس الگری، مربی کنونی یووه و بسیاری از مربیانی که سالیانی بر روی نیمکت بیانکونری نشستند به خوبی از سختی کار در این تیم آگاه بودند و سنگینی بار انتقادات را در طول حضور در یووه تجربه کردند. سنگینی ای که در برخی اوقات با کنار گذاشته شدن از سمت مربیگری یوونتوس هم همراه میشود.

 

این روزها مکس الگری یک بار دیگر بار سخت انتقاد را همراه با خطر جایگزینی را بر شانه های خود حس می کند و این در حالی ست که توانسته تیم اش را پیش از اتمام نیم فصل نخست به رده دوم جدول برساند اما سایه آنتونیو کونته، مربی و بازیکن سابق سیاه و سفیدهای شهر تورینو را بالای سرش حس می کند، سایه ای که بارها امده و رفته، اما این بار به نظر میرسد این سایه سیاهی بیشتری گرفته و مکس را به شدت تهدید می کند، هر چند که شاید این سایه چهره دیگری نیز دارد.

 

با این حال گفته میشود کونته بیش از این برای بازگشت به تورینو صبوری ندارد ولی اگر مکس الگری بتواند فصل را به خوبی حتی با احتمال کسب اسکودتو به پایان برساند او باز هم می تواند به گونه ای قهرمانانه راهی یووه شود و به انتظارش پایان دهد؟

 

و یا این بار الگری ست که شرایط آینده را در دست گرفته و از انتظار کونته برای بازگشت اش به یوونتوس یک پل برای موفقیت خود می سازد که هم بار دیگر یوونتوس را با پیروزی ترک می کند و هم کونته را به هدف اش با این تفاوت که جانشین او نیست بلکه گزینه اجباری ست برای یووه ای که مربی اش آن را با نظر شخصی خودش ترک کرده؟

 

بیانکونری نباید فراموش کند که در کنار سایه جایگزینی که فشار کاری را برای مکس بیشتر می کند گمانه زنی هایی نیز برای آینده ماسیمیلیانو وجود دارد که باعث میشود او از جدایی احتمالی در پایان فصل هراسی نداشته باشد، زیرا پیشنهاد لیگ عربستان جایی که فصل تابستان نیز به دنبال به خدمت گیری اش بود را روی میز می بیند و این بار می تواند این پیشنهاد نجومی را بپذیرید.

 

باید تاکید کرد که مکس کسی ست که به شدت دوست دارد کاری که شروع می کند را به اتمام برساند، او می خواهد راهی که با یووه در شرایط سخت آغاز کرد را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند و امید دارد با نتایجی درخشان تر از آن چیزی که در ابتدای فصل از یووه انتظار داشتند این تیم را ترک کند و نیمکت بیانکونری را به شخصی مانند کونته بسپارد اما بی انکه احساس سرخوردگی کند، بلکه به عنوان یک مربی موفق و پیروز.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: